نقل و نقد سیاسی- فرهنگی

Political - cultural

هدف از این ایجاد این وبلاگ، نقل و نقد برخی دیدگاه ها در حوزه های فرهنگی و سیاسی بشر، به خصوص ایران زمین است. مطالب ذکر شده لزوما مورد تأیید نویسنده نمی باشد.

به آزادی بیان و اندیشه و عقائد دیگران احترام بگذاریم.

پیوندهای روزانه
- هفته نامه یالثارات از مصاحبه محمود احمدی نژاد با یک خبرنگار زن بی حجاب انتقاد کرد.

  به گزارش خبرآنلاین، هفته نامه یالثارات در نگاه هفته خود به بحث مبارزه با بی حجابی پرداخت و تصریح کرد: یادمان هست که آن روزها که بحث مبارزه با مفاسد اجتماعی و بی حجابی مطرح بود ریاست محترم جمهوری به این نکته اصرار داشتند که برای مقابله با بی حجابی و مفاسد اجتماعی بایستی کار فرهنگی و تربیتی کرد.

در ادامه این یادداشت آمده است: کسی مدعی مخالفت دولت دهم با مقوله حجاب و عفاف نیست اما بی اعتنایی محض این دولت به این حکم شاخص و بارز الهی که نمونه آن در مصاحبه با خبرنگار زن بی حجاب اسپانیایی آشکار شد تبدیل به یک «بهمن فرهنگی» شد. به هرحال ریاست محترم جمهوری باید پاسخگوی این سوال جدی باشند که آیا مصاحبه شما با خبرنگار بی حجاب اسپانیایی در دفتر کارتان، اقدامی فرهنگی است که در جهت ترویج حجاب و مقابله با بی حجابی قولش را داده بودید؟

طنز یالثارات: خدا وکیلی محمود جراتش خیلی بیشتر از سید محمد و هاشمی و موسوی است

به گزارش خبرآنلاین، هفته نامه یالثارات همچنین در ستون طنزش با عنوان «سیاست به روایت یک هم​ولایتی»، نوشت اصلاح​طلبان به جبهه حامیان احمدی​نژاد پیوستند! و ادامه داد: همانگونه که مطلع هستید، چند روز قبل از سال جدید، رئیس​جمهور طی اقدامی ارزشی و انقلابی، با یک خانم بی​حجاب خارجکی مصاحبه نموده و به این وسیله مشت محکمی بر دهان خیلی​ها کوبیدند!

گفته می​شود پس از این اقدام مهرورزانه، شکاف عمیقی در صفوف اصلاح​طلبان ایجاد شده است.

در نشستی که صبح دوم فرودین ماه امسال در یکی از ویلاهای "م.ج.د" واقع در لواسانات، خیابان هفتم، بن بست اول، با حضور عده​ای از سران اصلاح​طلب از جمله "ب.ه "و "ج .گ "برگزار شده بود؛ عده​ای از حضار با تقدیر از این عمل رئیس جمهور بیان داشتند:خدا وکیلی این محمود خیلی جراتش بیشتر از سید محمد و هاشمی و موسوی است! کدامیک از اینها جرات داشتند تا اینجوری دست به اصلاحات اساسی و ساختاری بزنند؟ اگر تو مملکت بی​حجابی آزاد بشه، اصلاحات به هدف اساسی خود رسیده! ما که از همین امروز به جبهه حامیان محمود می​پیوندیم!


منبع: شفاف نیوز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی